Klantenservice

Hieronder vindt u de sterke punten van WOEFshop. Graag lichten wij deze nog wat verder toe. Klik op de tekst om er meer over te lezen.

- Uitgekiend assortiment voor de actieve hond

Bij WOEFshop vindt u een breed aanbod non-food artikelen, speciaal geselecteerd voor de actieve hond. Het assortiment is overzichtelijk gerangschikt op activiteit, zodat u snel kunt vinden wat u zoekt.

- Snelle levering

Wij zorgen ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt. Doordat wij met PostNL en DPD verzenden, worden de bestellingen ook snel bezorgd. Vaak is dit al de volgende dag, maar in ieder geval binnen vijf werkdagen. Bij betaling met iDEAL en PayPal wordt uw bestelling direct verzonden, bij vooruitbetaling verzenden wij als uw betaling ontvangen is. Omdat wij vanuit meerdere locaties verzenden, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat u meerdere pakketten ontvangt.
LET OP: Bestelt u op zaterdag of zondag, dan wordt uw bestelling op z’n vroegst op dinsdag bezorgd.

- Elke dag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar

Wij zijn zeven dagen in de week van 9.00 uur ‘s ochtends tot 21.00 uur ‘s avonds bereikbaar. U kunt ons op vele manieren bereiken:
– Via Whatsapp op 06 – 46807141
– Via e-mail
– Via Facebook
– Via Twitter
U kunt met ons contact opnemen voor al uw vragen over de producten of uw bestelling. Maar ook met vragen over verzorging en opvoeding van uw hond kunt u bij ons terecht. Wij helpen u graag!

- Veel specialistische kennis in eigen huis

WOEFshop is mede opgezet door een dierenartsassistente en voedingsdeskundige met jarenlange ervaring. Wij weten precies wat uw hond nodig heeft en hoe u het beste voor uw hond kunt zorgen. Deze kennis delen we graag via onze website, maar natuurlijk kunt u ook altijd uw vragen aan ons stellen. Bij het samenstellen van ons assortiment letten wij extra op gebruiksgemak en veiligheid voor uw hond. Al onze producten worden ook uitvoerig getest en beoordeeld, zodat u zeker weet dat de kwaliteit goed is.

- 14 dagen retourrecht

Natuurlijk hopen we dat u tevreden bent met uw nieuwe aankopen. Echter kan het voorkomen dat een product toch niet helemaal is wat u er van verwacht. U kunt het dan binnen 14 dagen, ongebruikt en in de originele verpakking, retour zenden en ontvangt dan binnen dertig dagen uw geld terug. Voordat u het terugstuurt, vragen wij u wel even om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Op die manier kunnen we zorgen dat het proces zo efficiënt mogelijk afgehandeld wordt.

Het antwoord op de meest gestelde vragen vindt u hieronder. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussen staat, neem dan contact met ons op.

1. Naar welke landen verzenden jullie?

In principe leveren wij alleen in Nederland en België. Wilt u toch graag iets bestellen vanuit een ander land, neem dan even contact met ons op. We kijken graag wat de mogelijkheden zijn.

2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle orders met een waarde boven € 29,- (exclusief verzendkosten) worden gratis verzonden. Is uw bestelling minder dan € 29,-? Dan bedragen de verzendkosten slechts € 2,95. Onze pakketten worden bezorgd door PostNL en DPD, waardoor een snelle en adequate levering gewaarborgd is.
Bestelt u vanuit België, dan bedragen de verzendkosten in alle gevallen € 5,95.

3. Hoe kan ik bij jullie betalen?

U heeft drie mogelijkheden:
– Bankoverschrijving
– Paypal
– iDeal
Bij betaling middels Paypal en iDeal wordt uw bestelling direct verzonden. Bij betaling via een bankoverschrijving wachten wij tot het bedrag op onze rekening is bijgeschreven, alvorens het pakket te verzenden.

4. Kan ik een bestelling retour zenden?

Als u een ontvangen product bij nader inzien toch niet wilt houden, dan heeft u het recht om dit product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te zenden. Het product moet daarvoor ongebruikt zijn en dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden. U ontvangt dan binnen 30 dagen het gehele aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) retour. De kosten voor het retour zenden zijn wel voor uw eigen rekening. Voordat u het product naar ons terug stuurt, moet u wel eerst contact met ons opnemen. Wij kunnen dan zorgen dat het proces zo efficiënt mogelijk afgehandeld kan worden.

5. Het ontvangen product is defect. Wat kan ik doen?

Heeft u onverhoopt een defect of incompleet product ontvangen, dan vragen wij u om direct via e-mail contact met ons op te nemen. Graag horen wij wat het defect is en/of wat er ontbreekt. Wij laten u dan direct weten hoe het opgelost wordt. U kunt dit melden tot 2 maanden na ontvangst van de bestelling. Na deze termijn vervallen alle rechten.

6. Ik ontvang mijn bestelling in twee pakketten. Hoe kan dit?

Omdat wij vanuit meerdere locaties verzenden, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat uw bestelling uit twee pakketten bestaat. Uiteraard betaalt u slechts één keer verzendkosten.

7. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat u een klacht heeft over de diensten of producten van WOEFshop. Dat vinden wij uiteraard vervelend en graag lossen we dit zo snel mogelijk samen met u op. Bij voorkeur ontvangen wij uw klacht via e-mail op info@woefshop.nl. Binnen één werkdag krijgt u een terugkoppeling op uw klacht. Ons streven is om alle klachten binnen vijf werkdagen op te lossen.

Honden Page: alles over honden
Doggies.nl: de beste adressen voor uw hond
Mijnkortingscode.nl: overzicht van alle kortingscodes